korvbritt.
Kort och kärnfullt helt enkelt men säger ändå en del om vad Britt (?) har för preferenser.
Och ja, det går att tolka på flera sätt.
Jag tolkade det som en engelsk person som gillar svensk korv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
korvbritt.
Kort och kärnfullt helt enkelt men säger ändå en del om vad Britt (?) har för preferenser.
Och ja, det går att tolka på flera sätt.
och jag med digjag älskar att prata med LL
nej ulvarna känner inte till onda fen och onda fen känner inte till ulvarnaJag undrar, känner onda fen till ulvarna och/eller tvärt om? @quarter4ever
ÖÖÖH vilken besvärlig fråga! Jag tycker ju att mitt nick är bäst. Men man fick ju inte välja sitt eget så då väljer jag Smartass. För att jag är så smart!Äsch vi kastar väl in en obligatorisk fråga för att få igång skrivandet iaf
Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)
Besvaras innan första DagDL
Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)
och jag med dig
Men det var jäkligt kul att jaga efter dig i förra leken
Jag tolkade det som en engelsk person som gillar svensk korv.
Äsch vi kastar väl in en obligatorisk fråga för att få igång skrivandet iaf
Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)?
Hmm, jag får nog säga Trolldryck! Jag gillar hur stavelserna låter när man artikulerar, Trrrrroll-drrrryck!!
Jag funderar på hur det var det första ordet jag kom på när jag skulle göra ett nytt nick?
Hmm... Du var rejält bakfull och undrade vad det var för trolldryck någon hällt i dig?
Själv ville jag heta Snöleoparden eftersom jag såg en reklam för en bok med samma namn, och snöleoparder är ju fina djur. Men dumma bukefalos tillåter inte åäö så då tänkte jag Leoparden men det kändes inte alls lika roligt Sen tänkte jag på antiloper av någon anledning och så blev det Antilopen!
Hur visas den onda fen? Som ulv eller bybo? För, som jag ser det, är det lite skillnad där i hur säker fånen kan vara...men bara om personen är ulv eller inte. Goda specialroller kommer att benämnas som bybor då Byfånen frågar om deras roll.
Äsch vi kastar väl in en obligatorisk fråga för att få igång skrivandet iaf
Snoleoparden, Sneleoparden, Snoeleoparden... Nästa gång jag gör ett nytt nick ska jag nog heta Sneleoparden. Är jag en snel eopard eller en sne leopard?
Men Antilopen var ju också fint!
Taggen verkade inte funka? @quarter4everHur visas den onda fen? Som ulv eller bybo? För, som jag ser det, är det lite skillnad där i hur säker fånen kan vara...
(+@quarter4ever)
Jodå noterat och återkommer med svarTaggen verkade inte funka? @quarter4ever