Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Korvbritt är min kära makes nick. Fast inte i den här leken för han hänger inte på buke :angel:
Han gillar serien Pondus väldigt mycket och där så fanns det en kvinna som hette Korvbritt. Han tyckte det var så roligt att han använde det som nick efter det. Jag hade väldigt kul åt att han kallade sig korvbritt när vi träffades :p Jag säger ofta korvbritt till honom när jag pratar med han och han kallar sig det på fb med :p
Så jag stal det ärligt till denna lek :D
:love:

Men du skrev ju inte en enda färgad röstlista?
jag var ju SÄKER på att fronline var du
 
Men alltså anmälde sig inte några från sina anonym nick, det var väl en del av grejen att LL inte heller skulle veta?

Jag anmälde mig från mitt anonyma nick, hade inte skrivit i anmälningstråden att jag ville vara med och blev inte heller tillfrågad genom taggning så jag utgick ifrån att ingen kunde vara helt säker på att just jag var med.
 
Nutne - Habina
Kraxel - Mirtai
begransad_utgava - LenaH
Groznyj - cirkus
Antilopen - zassoo
Smartass - Lobelia
korvbritt - bollen__
Mrs_Badcrumble - Blacksmithfarm
Cora - Artline
Trolldryck - CaisaLundblad
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 209
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 410
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 820
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp