Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni kan ju tänka er min lättnad när jag väcker första lynchade spelaren och det visar sig vara cirkus. :banana: Sedan tänkte jag knappt själv, utan gick enbart på hennes kloka tankar som förstås slutade i triumf. Eller öh.... :rofl:

Meh, jag var ju ute på hal is mest hela tiden. Lita aldrig på mig känns det som.
Jag trodde ju länge att begransad_utgava (aka LenaH) var ond - typ det enda jag hade rätt om.
Vi borde ångrat oss idag när rumpan var så medgörlig
 
Meh, jag var ju ute på hal is mest hela tiden. Lita aldrig på mig känns det som.
Jag trodde ju länge att begransad_utgava (aka LenaH) var ond - typ det enda jag hade rätt om.
Vi borde ångrat oss idag när rumpan var så medgörlig

Lätt att vara efterklok. Jag hade i alla fall förbaskat roligt, även om jag inte hade så mycket tid som jag skulle vilja... Flest inlägg... Det kommer jag leva på länge. ;)
 
Men alltså anmälde sig inte några från sina anonym nick, det var väl en del av grejen att LL inte heller skulle veta?
rent krasst var det två personer som stod ut.
Bägge två som skulle återkomma m nytt nick, den ena bara till mig och den andra hade inkluderat oss bägge två.
Var inte så svårt att lista ut vilka två det var...

Sedan tog jag en direkt när denne besvarade hennes rollPM :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 219
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 415
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 826
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp