Bukefalos 28 år!

Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
och priset till besvärligaste deltagare går tilll *trumvirvel*
@Trolldryck
Du gav oss en match( fast jag HADE rätt i min första gissning du var bara ....-besvärlig:D:p )
eller vad säger du @Paddington :cool:

jajaja, men med tanke på att du typ hade 10 namn till varje nick så och din första gissning på Caisa inbegrep 3 olika alias så.... :angel:

Min favoritdel var när Paddan hotade mig till att bekräfta att jag visst var @Blacksmithfarm , tydligen hade jag lämnat för mycket spår? :D
 
VARFÖR KÄKADE NI MIG FÖR?!! :arghh:
Jag hade ju en sån fin plan, först försökte jag lägga en skitskum förstaröst på kakan i hopp om att bli utröstad och kunna stoppa lynchen (bättre än att riskera ännu en god och kakan var ju skum), så när kakan rök tänkte jag ge mig ut efter rumpan som jag kommit fram till borde vara ond men ändå ha min stoppa-lynchen om det inte gick bra. :mad:
 
VARFÖR KÄKADE NI MIG FÖR?!! :arghh:
Jag hade ju en sån fin plan, först försökte jag lägga en skitskum förstaröst på kakan i hopp om att bli utröstad och kunna stoppa lynchen (bättre än att riskera ännu en god och kakan var ju skum), så när kakan rök tänkte jag ge mig ut efter rumpan som jag kommit fram till borde vara ond men ändå ha min stoppa-lynchen om det inte gick bra. :mad:
Jag SA ju att det inte skulle fungera (@Habina kan intyga) att det inte går att spela skumt... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 022
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 136
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 589
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 142
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp