Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att min dörrkarm är plast eller metall. Har inte lister runt dörren.Jag har köpt dyckert (småspik) och spikat fast ovanpå dörrkarmen och hängt på en mörkläggningsgardin.
De blir bara små hål efter spikarna och de syns inte eftersom de är ovanpå dörrkarmen. Gardinen kan man bara hänga på och av efter behov.
Mörkläggning (vissa behöver det för att sova) har sin egen funktion, men om det är värmen man vill ha bort så är det mörkläggning utanför fönstret man ska sätta till. Annars är värmen redan inne.Jag bor i en etta med mycket fönster, den blir varm på sommaren. Så nu tänkte jag se till att köpa mörkläggningsgardiner till fönstrena. Men har ni någon bra lösning till balkongdörren? Vill inte borra något gå jag bor i hyresrätt och inte vet hur länge jag kommer bo kvar.
Tycker det hjälper en del att skärma av solen dock. Det skulle vara typ solfilm, som går att ta bort. Har skaffat ac också, men vill helst minimera användningen av den. Men när det är 26-28 grader inomhus har jag svårt att somna.Mörkläggning (vissa behöver det för att sova) har sin egen funktion, men om det är värmen man vill ha bort så är det mörkläggning utanför fönstret man ska sätta till. Annars är värmen redan inne.
Det finns tyger som inte släpper igenom värmen. Det studar tillbaka mot fönstret. Finns hos välsorterade gardinhandlare.Mörkläggning (vissa behöver det för att sova) har sin egen funktion, men om det är värmen man vill ha bort så är det mörkläggning utanför fönstret man ska sätta till. Annars är värmen redan inne.
Sammetsgardiner med skir vit gardin innanför mot fönstret. Hade vår granne och jag fattade aldrig varför, trodde det var för looks, men, det håller värme borta.Jag bor i en etta med mycket fönster, den blir varm på sommaren. Så nu tänkte jag se till att köpa mörkläggningsgardiner till fönstrena. Men har ni någon bra lösning till balkongdörren? Vill inte borra något gå jag bor i hyresrätt och inte vet hur länge jag kommer bo kvar.
Oh intressant! aldrig sett. Vi kör med tjock sammet som sagt.Det finns tyger som inte släpper igenom värmen. Det studar tillbaka mot fönstret. Finns hos välsorterade gardinhandlare.
Sannolikt inget som säljs i vanliga butiker. Min kompis har sytt upp av det.Oh intressant! aldrig sett. Vi kör med tjock sammet som sagt.
Japp, silverduk på utsidan är toppenMörkläggning (vissa behöver det för att sova) har sin egen funktion, men om det är värmen man vill ha bort så är det mörkläggning utanför fönstret man ska sätta till. Annars är värmen redan inne.