T
TAphoto
Jag ska köpa mig ett par läderstövlar, mina första faktiskt. Jag känner att jag måste ha mer stöd och tänkte om dessa stövlar kanske skulle kunna funka. Jag har alltid gillat MH snyggt, stilrent och framförallt hållbart. Flera personer som har stövlar från MH är super nöjda och gillar de väldigt mycket. Så nu undrar jag om dessa stövlar passar mig.
* Jag rider ca 2-3 gånger i veckan. Blandade uteritter, hopp och dressyrpass. Men jag rider dressyr regelbundet en gång i veckan.
* Jag har kollat upp storlek och ska prova dem på onsdag och kanske köpa dem isf.
* Hur bra stöd är det i dom?
* Jag som aldrig ridit med stövlar, kommer det kännas väldigt stelt och stumt i början?
* Är det någon som har erfarenheter av stövlarna som kan visa bilder och en liten recension?
* Jag rider ca 2-3 gånger i veckan. Blandade uteritter, hopp och dressyrpass. Men jag rider dressyr regelbundet en gång i veckan.
* Jag har kollat upp storlek och ska prova dem på onsdag och kanske köpa dem isf.
* Hur bra stöd är det i dom?
* Jag som aldrig ridit med stövlar, kommer det kännas väldigt stelt och stumt i början?
* Är det någon som har erfarenheter av stövlarna som kan visa bilder och en liten recension?