Mounted Games/ Gymkhana bilder

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare MieUlrika
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 469
M

MieUlrika

Hei!
I ære av at det skal være VM i mounted games i Sverige i år så tenkte jeg skape denne tråd.
Gymkhana eller Mounted Games bilder....
Begynner selv... her er jeg og Embla i Scandinavium i 2001.
scandinavium.jpg

Sv: Mounted Games/ Gymkhana bilder

Det är bra!! Hade tänkt att skapa en tråd själv om detta men såg att du nu gjort det!! KOmmer oxå lite senare lägga in bilder från bohuscupen men den är ju inte förrens i april så det dröjer lite. För alla som inte riktigt vet vad Gymkhana mountedgames är eller är intresserade gå in på www.gymkhana.nu

scandinavium.jpg

Prøver igjen... her er meg og Embla i Scandinavium 2001

Gymkhana är en grymt rolig publiksport! Alla ni som inte vart på en gymkhana tävling uppmanar jag att åka och titta på en! Super skoj :D

Gymkana är som spegelboll säjer den absolut mest publikvänliga sporten ! fok skriker som galna och det är grymt skoj att titta på , en sport jag hellre tittar på än rider själv faktiskt

Ja absolut, underbart skoj ;D

Liknande trådar

S
Ekonomi & Juridik Det er helt sikkert mange av oss Bukefalister som planlegger å bygge stall med tiden?! Selv er jeg en av dem, og jeg er på utkikk etter...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: Stall Lorinser
·
S
Anläggning God morgen, alle herlige bukefalister! :-) Jeg trenger deres hjelp! Håper noen kan gi meg noen tips i denne forbindelsen! Jeg blir...
Svar
1
· Visningar
1 264
Senast: Masse
·
Gravid - 1år Hei Her kommer en tråd fra en som leser mye på Bukefalos,men skriver lite. Jeg fikk en datter den 2.april,terminen var 2.juni,så det...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: vindvissla
·
E
Trav Hva er det som får folk til å gjøre noe så bestialsk som dette???:devil: Tatt ut fra Dansk Trav og Galop Amatørkusk anmeldt for...
Svar
7
· Visningar
2 163
Senast: Erikaoghestene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31