MSN i mobilen

Sv: MSN i mobilen

Jag har inte behövt ladda ner ngt, surfar bara in på http://mobile.msn.com med mobilen och loggar in. Har Telia abbonemang.

Nu minns jag inte vad det kostar, men har för mig att det bara är "mängden" data som skickas och tas emot som kostar. Rätta mig om jag har fel.

Själv tycker jag att det är otroligt segt, och SMS-tumme är en risk :crazy: :p



Edit..ooops..kanske en lite gammal tråd, men hoppas jag hjälpte ngn :p
 
Sv: MSN i mobilen

Suck vill också ha hjälp men det verkar inte gå på min...? Jag har en samsung SGH X820 och tangomini abonnemang. Helt kört eller?

Vad kostar de ni som har comviq kompis typ att skicka sms till de som inte har comviq?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 272
Senast: Rie
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Entourage
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 938
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp