Bukefalos 28 år!

majola

Trådstartare
God morgon!

Vilka müslis är proteinsnålast samt billigast? :smirk:
Funderar eventuellt på müsli som komplettering till havren, men i så fall ska de ha lägre kvot än havre samt inte vara för dyra, annars får det vara... Korn kunde ju ha varit käckt, men 30 kg räcker hur länge som helst för oss, och eftersom det säljs krossat är det inte så lämpligt.
 
enklast e väl om du jämför priser och innehäll själv,bar och ringa fråga efter infrmation om deras fodersorter
 
Enklast? :confused: För er kanske, men inte för mig! :p

Jag har faktiskt kollat runt lite, men inte direkt hittat något. Fibergi Låg har en kvot på 6,15, det är det lägsta jag har hittat.
 
Eggersman är det enda och bästa fodret :D
Tycker min pållas mage iallafall :)
 
Det är väldigt smakligt,tycker min märr med. Hon är galen i detta foder och väntar vid grinden på att få kvällsmaten serverad... ;)
 
Eggersman hade ju ett stort utbud, men dåligt med återförsäljare i mina trakter. Men om det blir aktuellt med müsli så ska jag absolut undersöka saken närmare! Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 487
Senast: Mimmimamma
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 761
Senast: alazzi
·
Hundavel & Ras Förlåt, förlåt, förlåt. Men om man ska börja kontakta uppfödare så bör man nog börja med att välja ras. Och trubbnosexperten @dobbis får...
Svar
16
· Visningar
1 405
Senast: Killaloe
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 006
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp