Muppig windows media player

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Wildty
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 870
W

Wildty

Jag är asdålig på datorer och vill få expertis-hjälp. När jag försöker gå in på min Windows media player så kan jag klicka max tre gånger, sen låser det sig!:mad:
Blir vansinnig! Jag vill rensa bort en massa filmer som ligger där men kommer inte åt. Nån som vet vad jag ska göra? Plez:confused:

Sv: Muppig windows media player

Vad är det du försöker rensa? Jag förstod nog inte riktigt. Filmerna ligger ju inte i själva Media Playern utan någonstans på din hårddisk. Men du kanske menade någon typ av playlist eller?

Sv: Muppig windows media player

Vart på datorn ligger de då? Jag har letat som en dåre...
Nu har jag iaf uppdaterat programmet, och nu funkar det att gå in på den.
Jag ville rensa bort en massa reklamfilmer och andra små klipp som av nån anledning sparas kvar i Mediaplayer efter att man tittat på dem.
Som sagt är jag dator-ignorant...:p

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 835
Senast: Juli0a
·
R
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig... 2
Svar
33
· Visningar
4 593
Senast: Pyrran
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar... 2
Svar
30
· Visningar
6 250
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 055
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka