Vad bra, då behöver du ju inte stämpla heller. Stanna kvar!Vi behöver inte jobba till 67 för att få en vettig pension och vi skiter i svenska bidrag. Vi kommer att leva gott ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra, då behöver du ju inte stämpla heller. Stanna kvar!Vi behöver inte jobba till 67 för att få en vettig pension och vi skiter i svenska bidrag. Vi kommer att leva gott ändå
Så ni som svenskar kan supa er fulla varje dag?En annan grej som vi noterat är att spanjorer super sig inte fulla på en fest som svenskar gör i Sverige. Det är ju en anledning till att man kan köpa sitt vin mer eller mindre var som helst här
Barnen vill inte flytta. Men när dom blir myndiga då drar vi har vi sagt. Tack o godbye sweden
Danmark kanske vore något? De super inte sig fulla som alkisarna svenskarna gör heller.En annan grej som vi noterat är att spanjorer super sig inte fulla på en fest som svenskar gör i Sverige. Det är ju en anledning till att man kan köpa sitt vin mer eller mindre var som helst här
Ok, det förklarar saken (bör dock bli lite lägre nu när värnskatten är borta). Du borde definitivt ha ett AB, så får du en rimligare skatt. Personligen tycker jag AB är betydligt enklare än EF, tydliga ramar att förhålla sig till och förutsägbar skatt.Vid sidan av min anställning, där jag betalar vanlig A-skatt, har jag en enskild frima där F-skatten (enligt min revisor) dundrar upp till nästan 70%. Jag borde ha ett AB istället men jag är hopplös vad gäller logistik kring att driva företag och AB låter extremt komplicerat, jag gömmer typ huvudet i sanden där...
Håller med där. Betydligt bättreOk, det förklarar saken (bör dock bli lite lägre nu när värnskatten är borta). Du borde definitivt ha ett AB, så får du en rimligare skatt. Personligen tycker jag AB är betydligt enklare än EF, tydliga ramar att förhålla sig till och förutsägbar skatt.
Slut på OT.
Ser att ni har skitväder i Sverige. Här är det sol sol sol utan ett enda moln på himmelen. Och det ska hålla i sig i minst 10 dagar enligt prognos
En annan grej som vi noterat är att spanjorer super sig inte fulla på en fest som svenskar gör i Sverige.
Ser att ni har skitväder i Sverige. Här är det sol sol sol utan ett enda moln på himmelen. Och det ska hålla i sig i minst 10 dagar enligt prognos
Det där har nog mer med att göra vilket umgänge man frotterar sig med. Kanske.
Ska alltså inte berätta att vi stannade och badade i havet på vägen från jobbet idag, och solade oss torra.
Risken finns ju att Sverige framstår som bra, så jag konstaterar att det säkert kommer regna och bli vinter. Förr eller senare.
Här i Skåne är det en skön ljummen kväll med blå himmel![]()
*kastar ett getöga genom fönstret*Ser att ni har skitväder i Sverige. Här är det sol sol sol utan ett enda moln på himmelen. Och det ska hålla i sig i minst 10 dagar enligt prognos
Det borde ju nästan räknas som barnmisshandel att bo i Sverige med tanke på hur dåligt här är?Jag förstår inte varför du inte flyttar direkt? Det verkar ju inte så schysst mot barnen att bo i ett land som är så hemskt.
Ni kommer att ha skitväder ett bra tag till för det ligger en jetström stilla över Sverige enligt SMHI.Det där har nog mer med att göra vilket umgänge man frotterar sig med. Kanske.
Ska alltså inte berätta att vi stannade och badade i havet på vägen från jobbet idag, och solade oss torra.
Risken finns ju att Sverige framstår som bra, så jag konstaterar att det säkert kommer regna och bli vinter. Förr eller senare.
Ytterligare skit i Sverige. 2 tjejer blev kallade horungar på stan av en kille. Tjejerna undrade varför han sa så åt dom. Då misshandlade han tjejerna så dom fick åka till sjukhuset. Bild var det ochså i tidningen. Jag visade våra spanska vänner, jag ska inte säga vad dom tyckte......inte alls tryggt i SverigeDet borde ju nästan räknas som barnmisshandel att bo i Sverige med tanke på hur dåligt här är?
Förstår då att folk tycker att det finns mycket brottslighet i Sverige, måste vara därför....
Ni kommer att ha skitväder ett bra tag till för det ligger en jetström stilla över Sverige enligt SMHI.
Varför tar du inte och läser en lokaltidning från någon spansk stad? Du lär hitta en hel del att gotta dig i där med, fast det syns förstås inte där du är.Ytterligare skit i Sverige. 2 tjejer blev kallade horungar på stan av en kille. Tjejerna undrade varför han sa så åt dom. Då misshandlade han tjejerna så dom fick åka till sjukhuset. Bild var det ochså i tidningen. Jag visade våra spanska vänner, jag ska inte säga vad dom tyckte......
Här är det för mig fint väder fram tills på lördag. Fast vad som är fint väder beror ju på personen, avskyr när det är för varmtNi kommer att ha skitväder ett bra tag till för det ligger en jetström stilla över Sverige enligt SMHI.