Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta var den märkligaste tråd jag läst på länge.
Ja det är väl klartFast den är rätt underhållande![]()
Varmt i Sverige är inte samma sak som varmt i Spanien. Då är varmt i Spanien bättreHär är det för mig fint väder fram tills på lördag. Fast vad som är fint väder beror ju på personen, avskyr när det är för varmt![]()
Varför tar du inte och läser en lokaltidning från någon spansk stad? Du lär hitta en hel del att gotta dig i där med, fast det syns förstås inte där du är.
Ja det är väl klart. Med så få svar och ändå nästan 7 000 visningar så är ju intresset stort för att få veta vad som är bättre i Spanien ☀
Varmt i Sverige är inte samma sak som varmt i Spanien. Då är varmt i Spanien bättre
Ja det är väl klart. Med så få svar och ändå nästan 7 000 visningar så är ju intresset stort för att få veta vad som är bättre i Spanien ☀
Jag gillar inte varmt väder.Varmt i Sverige är inte samma sak som varmt i Spanien. Då är varmt i Spanien bättre
Den här tråden får mig att tänka på något jag funderat på från och till sedan jag varit gammal nog att fundera på saker: Varför är det alltid vi som är invandrare/barn till invandrare som älskar Sverige och är så jädra tacksamma för att få bo här, och samtidigt är alla höger/nationalister så himla missnöjda? I mina ögon är det som bortskämda ungar som skriker efter mer mer mer bara för att de inte har någon aning om att de redan har mest av alla.
Den här tråden får mig att tänka på något jag funderat på från och till sedan jag varit gammal nog att fundera på saker: Varför är det alltid vi som är invandrare/barn till invandrare som älskar Sverige och är så jädra tacksamma för att få bo här, och samtidigt är alla höger/nationalister så himla missnöjda? I mina ögon är det som bortskämda ungar som skriker efter mer mer mer bara för att de inte har någon aning om att de redan har mest av alla.
Jag läste popcornVÄDRET (alldeles för mycket väderprat i tråden, tror jag).....Det verkar troligare att popcornvärdet påverkar antalet visningar![]()
Jag läste popcornVÄDRET (alldeles för mycket väderprat i tråden, tror jag).....![]()
Jag läste popcornVÄDRET (alldeles för mycket väderprat i tråden, tror jag).....![]()
Det är mycket som skulle kunna bli bättre här. Men frågan är ju om det verkligen är bättre nån annanstans? Istället för att gnälla över hur dåligt landet är så kan man ju arbeta för att göra det bättre. Och om det inte passar så är det väl bara att flytta utomlands om det nu är så mycket bättre. Håller med om att det är bortskämda ungar (vuxna) som gnäller.Den här tråden får mig att tänka på något jag funderat på från och till sedan jag varit gammal nog att fundera på saker: Varför är det alltid vi som är invandrare/barn till invandrare som älskar Sverige och är så jädra tacksamma för att få bo här, och samtidigt är alla höger/nationalister så himla missnöjda? I mina ögon är det som bortskämda ungar som skriker efter mer mer mer bara för att de inte har någon aning om att de redan har mest av alla.
Ja det förstås.... tänkte inte så långt! Annars kanske google translate hjälpligt kan fungera den här gångenMen då måste man ju kunna läsa utrikiska!![]()