MyDog 2017

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 199
  • Visningar Visningar 13 443
Har anmält vilddjuret båda dagarna som boxer går och är sugen på att ställa eftersom vi hoppade över förra året, men han kanske är lite för stökig fortfarande. Hundar är ju så fruktansvärt spännande, och det är ju några stycken sådana där inne. ;P

Någon som har koll på när anmälningstiden går ut?
Sambon vill helt plötsligt ställa Criga:cautious:

Det blir anmälan. Han rotar nu runt efter sitt medlemsnr :D

Fint folk kommer sent:angel:
Har du e-schäfer plötsligt? :confused:

:p:D

Själv ska jag inte anmäla iaf, har inga pengar på kontot, är inte medlem hos SKK, och ffa så kommer han inte gå bra i ringen. Så mycket pengar för ett ev VG skiter jag i ;)
Särskilt med tanke på att han går i öppen klass nu, då kommer man verkligen se hur liten han är :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 048
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka