MyDog 2017

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 199
  • Visningar Visningar 13 444
Ännu en av våra uppfödningar kommer att delta på MD. En av tjänstehundarna ska varje dag vara med och visa upp Wp i uppvisningsringen (en fritidssysselsättning de har utanför tjänsten) :)

Visst kan man gå ut en sväng och sen komma tillbaka in på mässan?
Tänkte hejja på ett par vänner som bor i gbg som inte sett Ammo, men det blir krångligt om man inte kommer in igen!

Visst kan man gå ut en sväng och sen komma tillbaka in på mässan?
Tänkte hejja på ett par vänner som bor i gbg som inte sett Ammo, men det blir krångligt om man inte kommer in igen!

Javisst! Hundarna måste väl få rastas mellan varven?
Skulle tro att man liksom vid Hundmässan får en stämpel. Ställer du ut ska du också ha med dig din nummerlapp.

Nu har vi fått ny tid när bedömningen är:mad:
09.00 ring 20.
Det betyder att vi får gå upp kl 05.00 isf 07.00 :arghh:

Ännu en av våra uppfödningar kommer att delta på MD. En av tjänstehundarna ska varje dag vara med och visa upp Wp i uppvisningsringen (en fritidssysselsättning de har utanför tjänsten) :)

Hmm... var hen möjligen på Stockholmsmässan också? Besiktigade en snygg bruksschäfer där som skulle visa weightpull :)

Hmm... var hen möjligen på Stockholmsmässan också? Besiktigade en snygg bruksschäfer där som skulle visa weightpull :)

Ingen aning. Om den var från Göteborg och så var det nog hon. Ägaren har ett gäng staffar också om hon hade flera hundar med.

Ingen aning. Om den var från Göteborg och så var det nog hon. Ägaren har ett gäng staffar också om hon hade flera hundar med.

Tror det bara var schäfern. Jag tänkte att nu kanske jag kan titulera mig med att ha träffat en av Voff-uppfödningarna :p

Tror det bara var schäfern. Jag tänkte att nu kanske jag kan titulera mig med att ha träffat en av Voff-uppfödningarna :p
Grattis :D

Det var nog de för jag kom på att jag såg på fb att de var iväg på nått i den vevan.

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 048
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka