MyDog 2024

Göteborg är den värsta staden att köra i 🙈
Skulle hämta mitt x där flertalet gånger när han varit på event och varje gång körde jag fel varje jäkla gång fast det var samma ställe , Göteborg är en så förvirrande stad 🙈
Åh fy, nu känner jag mig inte lugnare 😂 tåg/buss är inget alternativ för mig så jag får ta det som en utmaning att köra bil dit, får ta med mig en bra kartläsare 😁
 
Åh fy, nu känner jag mig inte lugnare 😂 tåg/buss är inget alternativ för mig så jag får ta det som en utmaning att köra bil dit, får ta med mig en bra kartläsare 😁
Beror lite på vilket håll du kommer ifrån. Från Söder är det lite lättare. Då slipper du röran med Västlänken.
 
Aha. Du menar så.
Jag är ju vårdanställd så jag har inga röda dagar (eller ledig helg jämt) Tvärtom så brukar det vara omöjligt att få ut semester då eftersom de röda dagarna och runt storhelg paxas till max av föräldrarledighet. Detta blir rättvist på så sätt 😄
Ja jag förstår det! :-) Just nästa år när det dessutom är tors-fre för oss så blir det ju typ att vara ledig ons, tors och fre så då blir jag lite snål med semesterdagarna. 😅
 
Kommer förmodligen ta semester och vara där alla dagar, med och utan barn och hund 😂
Vill tävla nosework fredag och lördag 😁

Gällande att köra i Göteborg. Alltså, det är stökigt, men tycker ändå det brukar gå bra så länge man andas och kollar på skyltarna 😁
 
Jag hoppas tävla nosework - lite jobbigt att man inte vet om man kommer med, dvs svårt att boka rum i förväg (Jag VET att man kan boka av, men det känns inte så)

Hade lätt bokat nu innan, typ via Hotels. Brukar vara himla enkelt med avbokningarna men ja, håller med om att det är sent att veta först i december.
 
Jag är trög. Vad blir skillnaden för att de bytt vecka? Det är fortfarande samma veckodagar och tider väl?

Tycker det är skönt att det inte ligger så himla tätt inpå jul och nyår :)
Vår grupp ligger lördag söndag, om jag ser rätt. Får se om vi åker 😊
 
Trodde jag skulle missa men det visade sig att jag måste vara tillbaka i Skåne den 10 januari i alla fall. Så jag kommer nog :)

Någon som gått förut som vet om det kommer bli fler raser på rastorget, eller om det nog inte läggs till fler såhär tätt inpå?
 
Trodde jag skulle missa men det visade sig att jag måste vara tillbaka i Skåne den 10 januari i alla fall. Så jag kommer nog :)

Någon som gått förut som vet om det kommer bli fler raser på rastorget, eller om det nog inte läggs till fler såhär tätt inpå?
Även om det inte blir fler raser på rastorget så kommer många fler raser vara där i ringarna och det brukar uppskattas att få beundrare och frågor :)
 
Även om det inte blir fler raser på rastorget så kommer många fler raser vara där i ringarna och det brukar uppskattas att få beundrare och frågor :)
Ah okej!! Har aldrig varit på mässa eller utställning och trodde inte man fick prata med folk som är där för att ställa ut :o att de var i ”business mode”, typ… haha
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 768
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 476
Senast: Snurrfian
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
68 69 70
Svar
1 391
· Visningar
45 766
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 643
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp