Mysig sommrig balkong

Crianza

Trådstartare
Min balkong ser i dagsläget väldigt trist ut. Där står ett bord och 2 stolar.

Eftersom det är hyreslägenhet kan jag ju inte göra för mycket, men lite mer uppiffad i alla fall vill jag ha den.

Jag funderar på att köpa köpa grön balkongmatta (eller vad det nu heter)

Vad kan man odla för något i krukor på en balkong?
Är det någon som har en mysig balkong som vill lägga upp bilder för inspiration för mig
 
Sv: Mysig sommrig balkong

Jag har lite bilder i mitt album här:

album

Ha överseende med bilderna från sommarstugan, det är lite blandat. Har odlat lite allt möjligt i mina lådor genom åren, har skrivit lite om det i en av de andra odlingstrådarna här :)
 
Sv: Mysig sommrig balkong

Prosit, din balkong är verkligen vackert somrig! Härligt :love: , och vilka finfina tomatplantor.

TS: Jag har också haft balkong, med norrläge så jag fick välja växter efter det. Ett tips är att odla i stora krukor/lådor som håller vatten länge, gärna självvattnande. Vill man utnyttja utrymmet maximalt kan man sätta balkonglådor både utanpå och innanför räcket. Jag lade billigt grått konstgräs på betonggolvet (hade tak över balkongen).
Här finns lite bilder:

 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 434
Senast: tuaphua
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 618
Senast: verser
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 879
Senast: Praefatio
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 259
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp