Myten om hunden-siberian husky

Sv: Myten om hunden-siberian husky

Fast det finns ju inga vilda Huskies satt :grin:



JAg höll på att skratta mig fördärvad !!!:D

Just ja....
Finns ju en grej tilll....

När hundar tränas till vakthundar (sorry, hittar inte rätt ord idag...:rofl:) för att arbeta med väktare, så tränas dom upp för att bli så aggressiva som möjligt.
Detta gör man genom att hetsa hunden maximalt och reta den med ett köttben, ochnär hunden är på väg att ta benet så får den stryk med en påk....




:eek:
 
Sv: Myten om hunden-siberian husky

KL

Har en bekant som har en BC korsning, denne lägger sig och kollar på bollen "bara för att den sett en annan hund göra så" men i mina öron låter det som en typisk BC-vallnings-grej!
 
Sv: Myten om hunden-siberian husky

Dålig hund då om han tar efter vad en hund har gjort EN gång! :D Vissa har lite för höga tankar om sina djur :grin:
 
Sv: Myten om hunden-siberian husky

En tidigare vän håller min valp i famnen och släpper den plötsligt i golvet så den landar på huvudet med en duns och skriker rakt ut och för flera minutrar efter, inga brutna ben men en mycket öm valp och ledsen och gråtande matte som inte vill vara vän med denna mer får till förklaring att han trodde valpar liksom katter alltid landade på benen:idea::mad:

Åh gud vilken idiot! Jag har en bekant som gjorde något liknande, som tur var var det en katt i det fallet och hon lyckades att landa på alla fyra.
 

Liknande trådar

A
Övr. Hund Blev attackerad av två Siberian Huskys (såg renrasiga ut) när jag skulle ta in hästarna i dag. De kom rakt emot mig skällandes trots...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Hobnob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp