När ångesten river i min kropp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte haft ångest på så länge, de var länge sedan jag fick någon sån där stor panikattack, måste vart förra sommaren när hela världen rasade framför mina fötter. Men nu jag har mått hyfsat okej sedan i höstas och hoppades verkligen att denna sommar skulle bli bättre men mitt smarta klantarsel förstör ju bara för mig själv. De gör ont och ångesten har rivit i mig i en veckas tid nu. Funderar på att gå till apoteket och plocka ut lite medicin för att få sova iaf. Somnar utmattad fram åt klockan 6 på morgonen ungefär. Oftast efter ha vandrat hela natten fram och tillbaka. Jag vet vad jag behöver göra men jag är livrädd, kanske mest rädd för att bli förnedrad eller nej de är egentligen inte heller rätt ord men lite så känns de som att de kan bli. Att jag förnedrar mig själv för att de är vad jag behöver göra för att få frid i min stackars själ.
Nu fortsätta nattvandringen och lyssna på regnet.
 

Varför känner du att du behöver förnedra dig själv? :heart
Låter som att det inte är rätt sak att göra för din del om du upplever det så?
Eller så tänker du på det på fel sätt?
 
Varför känner du att du behöver förnedra dig själv? :heart
Låter som att det inte är rätt sak att göra för din del om du upplever det så?
Eller så tänker du på det på fel sätt?
Känslan är sådan, men sanningen är väl att de inte är så eller jag vet inte. Jag får väl helt enkelt göra de här, verkligen försöka och går de inte så går de inte men de har jag iallafall försökt :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: SaraXX
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 228
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Så sitter jag återigen här med känslan av att ha trampat lite för mycket på mig själv på senaste, för att göra andra tillfreds...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: Mineur
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 782
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp