När började era barn krypa?

Sv: När började era barn krypa?

Ja, snart är det dax att barnsäkra, vi har en hel del att åtgärda här hemma... Tänker på det hela tiden, men självklart så kommer det bli så att det inte är förräns den dagen man verkligen måste fixa det som man gör det.... ;)
 
Sv: När började era barn krypa?

Saga har börjat trycka upp rumpan när hon ligger på mage, vilket hon gör mest hela tiden. Såfort hon läggs på filten vänder hon sig om och börjar försöka ta sig framåt. Hon blir jättearg iofs när det inte går som hon vill.

Jisses vilket humör den lilla har. Helt otroligt. Hon fick tag på min mobil igår, nu är den trasig pga allt dreggel i den. När jag tog ifrån henne den så skrek hon sig blå.. Hon slutade inte förrän jag gav henne den igen. Inget annat fungerade. Jag börjar förstå inkonsekventa föräldrar nu..

Sitter gör hon helt själv sen ett par veckor tillbaka.
 
Sv: När började era barn krypa?

Ja, snart är det dax att barnsäkra, vi har en hel del att åtgärda här hemma... Tänker på det hela tiden, men självklart så kommer det bli så att det inte är förräns den dagen man verkligen måste fixa det som man gör det.... ;)

Vi har barnsäkrat genom att flytta upp dyrgriparna i bokhyllan.. :rofl:
Men nu skall vi förhoppningsvis snart flytta ifrån den här äckliga jävla lägenheten.. Vi har hittat hus där jag kan ha hästarna hemma på gården.. :bump::banana:

Då blir det ju till att barnsäkra automatiskt när man flyttar in.
 
Sv: När började era barn krypa?

*kl*

Nu har vi varit på IKEA och köpt grejjer som ska skydda filmer från klåfingrig bebis + alla möjliga skydd!

Ska sätta igång med det i morgon!

Bara bebisvakten som saknas.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig. Jag skrev ju i början av sommaren att vi hade löss, vi är fortfarande inte av med dom. Under tva perioder i sommar har...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 044
Senast: Hajfisk
·
Gravid - 1år Vår dotter är 7 månader och äter än så länge med god aptit. Hon får lunch varje dag i puréform och äter gärna själv med sked eller att...
Svar
18
· Visningar
1 754
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp