När man gillar någon och...

Det är hårt! Ännu värre sen när man respekterat detta och får höra att man inte visat intresse!
 
Fast har personen då varit tydlig med att den var intresserad?
Har hen visat att den vill mer än att vara vänner?

Tvärtom, uppfattade det som tydligt och uttalat att vi skulle vara "kamrater".
Nu ett antal år sen nu men det påverkar mig än, även i hur lätt jag vågar försöka visa och tala om om jag tycker om någon på det känslosamma planet. Tycker helt enkelt det är skitsvårt!
 
Tvärtom, uppfattade det som tydligt och uttalat att vi skulle vara "kamrater".
Nu ett antal år sen nu men det påverkar mig än, även i hur lätt jag vågar försöka visa och tala om om jag tycker om någon på det känslosamma planet. Tycker helt enkelt det är skitsvårt!
Fast jag tycker det var bra att du försökte. Sen är det ju jobbigt när msn får ett nej. Det har jag också fått. Men då vet man i alla fall.
Även om det var jobbigt känner jag att man måste gå vidare. Hur kommer det sig att du tycker det fortfarande är så jobbigt?
 
Fast jag tycker det var bra att du försökte. Sen är det ju jobbigt när msn får ett nej. Det har jag också fått. Men då vet man i alla fall.
Även om det var jobbigt känner jag att man måste gå vidare. Hur kommer det sig att du tycker det fortfarande är så jobbigt?

Det vart tvärtom, jag försökte aldrig, eller för lite eller kanske för sent. Släppte inte fram de känslorna hos mig själv för att se o de bar!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
778
IT & mobiler Till min förvåning är numera vår grupp för byn privat! :cry: Det är verkligen inte meningen. Hittar ingenstans där jag kan göra gruppen...
Svar
18
· Visningar
1 060
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Vad gör man då hur orkar man? Kan inte berätta vad som har hänt i detalj då det involverar en person som inte är aktiv här och jag inte...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 986
Fritid Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och...
Svar
11
· Visningar
769
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp