Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wish on a starfish
![]()
Väldigt okaraktäristiskt för mig, men aj loves it!
Nä, inte i lager väl?Det finns på Phoenix Beautylounge![]()
http://m.ebay.ca/itm?itemId=121263214404Nä, inte i lager väl?![]()
Det finns inte på ebay heller och den återförsäljaren på amazon som har skickar inte till Sverige. Känns som jag får släppa detta...
Verkligen. Bra för ekonomin, dock.Men, vad tradigt![]()
@Monimaker: Så enkelt alltså? Bara peta ned? Inte fila eller yttra någon trollformel?
Haha, att använda naglarna är säkert inte bra alls![]()
Är nageln 50 % nedfilad? Ajaj..
Det trind gör är ju att binda samman alla lager i nageln, så den blir stark.
Är nageln då mycket tunn och skadad förstår jag om det gör ont..
Det tar flera månader för en nagel att helt växa ut, men kan du inte prova att bara ta längst ut på toppen?
Nu har du ju bevis på att det gör ont, hade jag vart du hade jag slutat..
Jag puttar upp mina nagelband, och så har jag en liten nagelbandskniv som jag tar bort rester med, det tunna fnaset som fastnar på själva nagelplattan. Eventuella uppfläkta bitar av nagelbandet tar jag oxå bort. Använder nagelbandsolja efter att jag lackat klart, o sen ett par gånger om dagen när jag kommer ihåg det. Nagelbanden åker ju ner igen en bit efter en stund, och då får man en fin kant vid lacket o man behöver inte gå lika nära med penseln så man får lack på själva nagelbanden. Fast det får man ju ibland ändå...Ta bort var troligtvis fel ordval av mig?
Är det kanske så att man puttar ned nagelbanden?
Jag tyckte det verkade himla meckigt att ta bort dem, men är nybörjare inom det här med... naglar? (f.d. nagelbitare) så jag kände att jag borde fråga kloka människor![]()