Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tom 11 nov (så typ idag. Imorrn?)Haha, inte omöjligt. Hur länge gäller det?
Gjorde ett tafatt försök till nån slags gradient. Ett silvrigt NYC och Essies on a silver platter. Det glittrar i alla fall
![]()
Ursäkta mina nagelband osv.
Fint!
Jag är lite sugen på några av lacken!
Och annat från Nyx. Du som är min sminkguru - vet du något man bör ha därifrån? Någon bra primer skulle va fint!
Vilket märke har de mest täckande lacken?Även i de ljusa nyanserna! Gör man mönster så vill man ju bara lägga ett lager av varje lack, och då funkar det inte om det inte täcker ordentligt.
Byt underlack och se om det gör skillnad.Smyger in från Senior och undrar om ni kan ge mig tips...
Mitt nagellack flagnar ibland bara en eller två dagar efter applikation, så att jag kan dra av nagellacket från hela nageln. Jätteirriterande!
- Jag använder underlack (Essie) ibland, men det gör ingen skillnad
- Har flera olika märken på färglack (Essie, Isadora, OPI, etc.) och det verkar inte heller spela någon roll.
- Som överlack använder jag Seche Vite.
- Jag är noga med att ta bort allt gammalt nagellack, tvätta bort all remover med tvål och vatten och sedan låta naglarna torka helt innan jag börjar måla.
Mina naglar är långa och tjocka, så kvalitén på dem är super.
Vad gör jag för fel?
Har provat flera andra underlack (Seche Base bl.a.) utan skillnad. Vilket skulle du rekommendera?Byt underlack och se om det gör skillnad.