Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hmm så jäkla mycket mer är det allt inte i den flaskan jag har, tycker alla haft en liten bubbla i toppen iallafall. Och vid närmare inspektion så är det i just denna flaska är det mer än 1/3 jag inte kommer åt eftersom den blir vidare i botten
Kan man ta en vanlig konstnärs pensel tro eller blir penseln helt förstörd? Om det över huvudtaget funkar att få det på naglarna dvs
jag har en orange Isadora Wondernail, tyvärr inte matt utan glittrig (och har ingen aning om den saljs fortfarande - har inte nagot kort med den pa heller).
Gjorde det på jobbet = ingen tillgång till aceton eller dylikt för att ta bort det som man svampar utanför sas.
Men 3timmar senare så var det hårt rakt igenom, utan seche vite så hade det ALDRIG torkat - mkt nöjd med mitt köp! Mer bra topplack till folket
Jag har köpt vanliga vattenfärgspenslar som jag använder när jag inte når längre med vanliga. Sen har jag bara en liten glasburk med aceton som jag tvättar ur penseln med sen. Använder såna när jag ska svampa också, då svampen suger så mycket färg så man får pensla ihjäl sig annars. Då får man på mycket lack på en gång
Knappnapp
Fick hem min första glossybox o fick välrden sämsta nagellack!
tre lager, täcker dåligt är tjockt o stora glitter som inte vill sammarbeta - nån som vill ha en stor flaska?
nej så långt är jag oxå med, men organge tjockt lack som lägger sig väldigt ojämt (även där det inte är glitter så är det knölar) känns inte som det blir bra ändå.
Provmålade utan grund för att se hur det var (därför bara tre naglar ) Kan lägga på mörk grund ikväll för ni se men konsistensen var inte jämt, o svårjobbat glitter. :/
Bara tänkte eftersom du skrev att det inte täckte. Det är ju inte tanken...
Prova typ två väldigt tunna lager över mörk bas. Tror ändå det kan bli fint
Låter som om det skulle behövas lite nagellacksthinner i lacket dessutom Drygt när det är så tjockt!
Förstår det ingen fara skedd här.
Thinner har jag hört om men FUNKAR det? Vilket märke isf?
Måste iaf prova, se om jag hittar nått svart eller midnattsblått... *funderar*
Kropp & Själ Hans ögon var naturligtvis inte blå som i blå utan såg ”blå” ut i ljus.
Han hade melerade dvd skiftande ögon tror man kan se dom flesta...