Nagellackskonst! *Bildtråd*

Roar mig med naglar när jag sitter hemma med skadad hund. (ursäkta bildkvaliten!)
10501711_10154436833095061_4165346046605349679_n.jpg

Eller så hittade jag ett svagt rosametallic lack som bara skrek att det måste testas när jag ställde det i hyllan :angel: Till slut gick det inte att ignorera :D

140719-klor-2_zps92001bb6.jpg

För ovanlighetens skull så har jag under och överlack på hela nageln, kom på att det skadar nog inte med lite extra skydd när jag är borta och lever stugliv några dagar..

Åhh är det lacket från Gina Tricot? Jag brukar också ha det på tipparna, tycker det blir supersnyggt! Lite mer diskret men ändå glittrigt och underbart :D
Ja det är det! Och så blandade jag två rosa Dependlack som var halvslut båda två, ett vagt skimrande och ett som egentligen är baslack till deras fransk manikyr-set :)

@Ceta Tack! Kul att någon gillar det för själv håller jag på att försöka gnaga av det så jag kan hitta på något annat ikväll när jag har sluta kladda med målarfärg

Det måste vara någon inställning jag har som blockar för andra, för mig kom bilderna upp. Vet dock inte hur man ändrar.
Hmmm, testar på ett annat sätt....
Syns dessa?
2014-07-21214454_zps944ef900.jpg

2014-07-21214445_zpsbbe7b7b4.jpg
Alltså, jag blir avis!
Lyckas ALDRIG med det där. Och du fixar det på första försöket? Haha.
Snyggt!

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
366
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 236
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka