Någon som provat isadoras holographic nails? Täcker glittret eller måste man måla i omgångar?
http://www.bubblebox.se/bilder/artiklar/zoom/isa220870_1.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som provat isadoras holographic nails? Täcker glittret eller måste man måla i omgångar?
Så där blir det för mig med och så börjar det flaga efter en dag typ. Jag har därför slutat använda det om jag inte kommer på om jag ska göra nåt speciellt och vill ha naglarna målade.Läckert @purity_666 ! Hur gör du mönstrerna? För hand?
Vet att det nämnts i tråden tidigare hur man gör för att inte få dessa fula linjer med seche vite. Jag använder så det är en fet droppe på penseln men ändå så blir det såhär, hur ska man göra? Eller finns det lika snabbt topplack som inte drar ihop färgen?
![]()
Läckert @purity_666 ! Hur gör du mönstrerna? För hand?
Vet att det nämnts i tråden tidigare hur man gör för att inte få dessa fula linjer med seche vite. Jag använder så det är en fet droppe på penseln men ändå så blir det såhär, hur ska man göra? Eller finns det lika snabbt topplack som inte drar ihop färgen?
![]()
Nej det är nagelfolie. Den är genomskinlig med bara mönstren på. Enkelt!
Kanske målar du på topplacket för tidigt så inte underlacket hinner torka ordentligt? Jag har aldrig haft problemet. Jag gillar CND snabba topplack annars. Heter speedy.
Vad använder du istället?Så där blir det för mig med och så börjar det flaga efter en dag typ. Jag har därför slutat använda det om jag inte kommer på om jag ska göra nåt speciellt och vill ha naglarna målade.
Jag har alltid väntat tills underlacket är lite torrare och slipper då ränder. Med CND har jag aldrig haft problemet dock.Nämen! Vart köper du dina? Haft nagelfolie i omgångar med sjuk varierande kvalitet - allt från att de ser nya ut efter 5 dar på festival till ser skit ut efter 1 dag på jobbet.
Det är ju det som är halvagrejjen med seche vite, att de ska på innan färgen torkar för att binda den o sen försegla så dt torkar snabbt.
Jag har alltid väntat tills underlacket är lite torrare och slipper då ränder. Med CND har jag aldrig haft problemet dock.
Köper billig folie på Ebay. Har dock hittat absolut bästa limmet: Kami heter det. Finns också på Ebay, lite dyrare men riktigt bra.
Får lägga nya lager ikväll o prova lite, brukar inte synas så mkt, men i dessa lusare färgen jag tenderar att vilja ha nu mot våren så syns det tydligare.
Åh gjorde ett snabbsök, inte tänkt på Ebay tidiagreska nog beställa lite ikväll =) tack för lim tipsen, klart värt antar jag - såg nån sålde det för 80kr o det kan jag lätt ta
![]()
Jag har ett vanligt överlack från isadora bara. Inget sånt snabbtorkande.Vad använder du istället?
@purity_666 @Malin_L får prova det ananrs blir det att köpa nått annat, har verkligen inte tid, lust eller möjlighet att vänta på att 2-5 lager ska torka när man jobbar heltid, åker kollektivt, har häst o sen en kelsjuk kisse hemma.
Folie är ju iofs ett bra alternativ oxå. Hur länge brukar det ta innan du får hem (vet det beror lite på varifrån man bestället men på ett hum)? Hur länge håller foliet?
Ja man behöver överlack, men de rasar rätt friskt ändå. Är nog mer en "fin inför fest" grejÄr det nån här som har erfarenhet av caviar pearls?
Provade det för ett tag sen, men måste ha gjort nåt felför varje gång jag tvättade händerna så bara rasade dom av
Skulle jag haft på överlack av nån slag?
Är det nån här som har erfarenhet av caviar pearls?
Provade det för ett tag sen, men måste ha gjort nåt felför varje gång jag tvättade händerna så bara rasade dom av
Skulle jag haft på överlack av nån slag?