Vi har fått massa snö så.. rosa/grått/glitter känns väl lite passande sådär?
Min stackars kamera har dessvärre extremt svårt med fokus när det är glitter med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var och förlängde naglarna med akryl för lite mer än en vecka sen och kände att det här borde jag väl kunna göra själv... Så jag gjorde som en annan i tråden och har beställt hem akrylgrejer.
Såhär ser naglarna ut nu, blir väl lagom att fyllas på när jag får hem grejerna. Får se om det blir katastrof av det hela
![]()
Åh okej, good to know! Jag tror det var OPI-grejer men är något av Sina byter jag ut detBara kolla så att märket inte är Sina! Är tydligen riktigt ruskigt! :/
Åh okej, good to know! Jag tror det var OPI-grejer men är något av Sina byter jag ut det![]()
Jag jobbar deltid som receptionist på en stor hotellkedja...Blev genast intresserad av vad du jobbar med!![]()
Ja, de har en jäkla massa standards som ska efterlevas vill jag lova - när det gäller allt från i vilken vinkel pennorna ska ligga i konferenslokalerna till vilken färg det ska vara på personalens naglar... Det var inte så konservativt på just "mitt" hotell tidigare, men nu har vi fått en ny chef som är lite mera strikt.Aha, tänk att de är så konservativa. Nästan som att jobba på advokatbyrå![]()
Aha, tänk att de är så konservativa. Nästan som att jobba på advokatbyrå![]()
Nja, jag jobbade på en rätt normal advokatbyrå, och dök du upp där i mörka finjeans till kavaj blev du vackert hemskickad.