Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju bidra lite till tråden, har kommit in i en period där jag tycker det är himla skoj att leka med water marble
![]()
Här är det färgerna:
Gargantuan green grape (OPI) - det är också den färgen jag har på resten av naglarna.
Lost my bikini in Molokoni (OPI)
Chic from ears to tail (OPI)
My dogsled is a hybrid (OPI)
Feeli Hot-Hot-Hot (OPI)
Angel with a leadfoot (OPI) har jag som baslack.
Oftast har jag bara marble på tummen och ringfingret, men här gjorde jag på alla naglar:
![]()
Carol about you (OPI)
Angel with a leadfoot (OPI)
Definite must have (OPI)
Blinget är I snow you love me (OPI)
![]()
Carol about you (OPI)
Angel with a leadfoot (OPI)
Ovanpå har jag Pure pearlfection (Essie)
![]()
Lost my bikini in molokini (OPI)
Did you ear about van gogh (OPI)
Carol about you (OPI)
Samlar just nu på mig lacken från OPI:s Hawaii-kollektion, ska köpa nästan alla ur den.
My gecko does tricks och This color making waves landade i min brevlåda senast, helt kär i Gecko (och i glassen):
![]()
Fan vad grym du är! Skitduktig på att marbla ju!
Jag lyckas aldrig få till det![]()
Jag är verkligen sämst på marble. Du får ha skolaTack så mycket!
Jag har upptäckt den stora hemligheten, vattnet! Att ta vanligt kranvatten funkar aldrig, men min akvarietokiga sambo som har saltvattensakvarium renar varje vecka nytt vatten till sina fiskar...då tar jag lite av det vattnet och det funkar skitbra.
Sen testar jag alltid lacken i vattnet en gång för att se om färgerna är överens med varandra, ibland ser det ju dock bra ut sålänge det ligger i vattnet men blir ändå dåligt på nageln. Detta på bilden nedan blev tex inte så värst bra, den gula (från Art Deco) var för glittrig och smetade ihop sig med de andra färgerna (feeling hot hot hot och lost my bikini in molokini från OPI). Dåligt rengjort runt också, men aja.
![]()
Alltså, när jag hamnade vilse och började läsa i tråden ägde jag allt som allt 2-3 flera år gamla nagellack
Vad hände här liksom?!![]()
![]()
Enkla regnbågiga grejer (länkar eftersom det inte är mina bilder):Lyckades inte få med det i mitt inlägg.. Men nu har jag alltså världens beslutsångest vad jag ska hitta på nästa gång det är dags att måla
Skulle vilja ha nåt (enkelt!) regnbågigt, nån som har idéer att dela med sig av så tas det tacksamt emot![]()
Enkla regnbågiga grejer (länkar eftersom det inte är mina bilder):
http://img4.saintsociety.com/tear/image/original/3004450/14Dec2012/005441/pastel_skittles_nails.png
http://staging.thenailpolishproject...1DC2013-Day-9-Rainbow-Nails-IMG_8956-copy.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/af/92/cd/af92cd9993724b3b2dc9f61428e35f19.jpg
Är det glitter påmålat?Alla dessa fina nagelbilder ni lägger in! Hur ska man kunna låta bli att lacka naglarna stup i kvarten när ni retas så..Jag försöker i alla fall låta bli att dra av detta så länge det ser okej ut, det är helt enkelt för stressigt just nu för att jag ska kunna lägga tid på att måla om ofta.. men det är ju så kul, jag viiiill! haha
![]()
Är det glitter påmålat?
På min är glittret i färgen redan. Trodde jag köpt alla färgerna som finns så blev orolig när jag såg din![]()
Märket heter flurmar. Finns 5 färger men alla lite pastelliga.Oroa dig inte, det är påmålat!Det är OPI:s 'Comet in the sky' som jag såklart var tvuuungen att köpa! Använder det på massvis med enfärgade lack, passar med allt. Vad är det för lack du samlat ihop?
![]()