Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
China Glaze Ruby PumpsHar vi några bra tips på ett riktigt fint, hållbart, rödglittrigt nagellack? Alltså där både bas och glitter är rött, om ni fattar? Inte rött med guldglitter, silverglitter eller liknande. Såg en tjej på tåget som hade det idag, och det var så himla fint verkligen!
Har vi några bra tips på ett riktigt fint, hållbart, rödglittrigt nagellack? Alltså där både bas och glitter är rött, om ni fattar? Inte rött med guldglitter, silverglitter eller liknande. Såg en tjej på tåget som hade det idag, och det var så himla fint verkligen!
Jag har ett från Nordic Cap. Bild från google
Jag har hittat massor av sånt på fyndiq eller ebay.Vars kan man hitta rhinestones eller liknande som man kan ha på naglarna?
Jättefint! Är det ett lack eller en kombination?![]()
Suddigt, men älskart.
Color club har jag sett har riktigt fina holo, men nu har jag köpt så många nya lack att jag har totalt köpstoppDet är china glaze- lotus begin. Älskar färgen men formulan var väldigt tunn, behövs 3-4 lager för att bli bra. Torkar dock löjligt snabbt,
![]()
och color club- LS03, Love you to pieces.
![]()
Jag gillar color club, Ska nog köpa resten i den serien nästa lönColor club har jag sett har riktigt fina holo, men nu har jag köpt så många nya lack att jag har totalt köpstopp![]()
Jag har aldrig provat dem men har en vän som har ett gäng och hon är jättenöjd! Hade de funnits i Sverige så hade jag nog inte kunnat låta bli att köpa trots köpstoppJag gillar color club, Ska nog köpa resten i den serien nästa lön![]()