Någon här som har ponnytravare?

S

susen87

Måste man ha full stam och så på dem om man ska prova på trav? Har en liten shettiskille.. Hade gärna velat se bilder på nårra ponnytravare :D
 
Som ovanstående skrev: man måste ha tre leds KÄND härstamning. Inte nödvändigtvis "godkänd", men känd. Gäller både kat A och kat B (tidigare krävdes bara kända föräldrar för kat A, men det kravet är skärpt...)

Ta kontakt med närmaste ponnytravklubb så hjälper de dig att komma igång! Du hittar dem t.ex på Ponnytravförbundets hemsida.
 

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
780
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
461
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har lånat ut min häst på foder till en tjej i närheten. Hon har haft honom ett par månader och jag hade velat prova och se om han...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 471
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Radannons Vi gör en serie för UR med kortfilmer på 9-10 minuter där vi möter idrottande barn/ungdomar från 9-10 år upp till 15-16 år - kids som...
Svar
0
· Visningar
916
Senast: Filmare UR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp