Någon mer som inte kommer in på:

Sv: Någon mer som inte kommer in på:

Jag har problem med facebook, men har skyllt det på att kombon streamar serier samtidigt. Har en värdelös uppkoppling.
Ska prova hotmail, här går det ju ungefär som vanligt.

Jag kommer inte in på meddelandena på facebook :( och allt går seeeegt! Hotmail och Howrse vet jag inte.

Facebook och Hotmail vill inte fungera. Howrse har jag inte.

Allt annat går lååååångsamt, förutom buke uppenbarligen! ;)

Kommer inte in på MSN heller.. Och jag som svarat på en annons och behöver kolla mailen.. och har blommor att skörda på farmville.. PANIK :D

De fruktade nät-attackerna kanske? ;)

kommer heller inte in på mail å facebook....... Å ja som inte har kollatr fb på hela dan=(((

Av de tre du undrar om har jag FB och hotmail. Ingen av dessa fungerar för mig nu ikväll. Hade inga problem från jobbet tidigare idag... Buke är lite halvsegt.

Knapp

Jag har tråkigt, så jag tänker gå all in på konspirationsteorierna!

Följande finns att läsa på TTs hemsida.
Kontokortsjättarna Visa och Mastercard fick sina sajter sänkta — och även betalningstjänsterna påverkades av hackerangrepp. Nu hotar anonyma anhängare till Wikileaks med fler attacker och talar om "krig".

Vad tror ni?

shit, vilken tur att jag inte betalade med kontokort när jag gjorde en beställning på Coolstuff.. Men gjorde en direktbetalning.. kanske lika illa det? :crazy:

Att det skulle vara relaterat till Wikileaks på ett eller annat sätt var också det första jag tänkte på, och stämmer det så ökade mitt förakt för alla Wikileaks-idioter just med cirka 300%.

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 300
Senast: Marita73
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 343
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
594
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
456
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka