Någon som har vägarna förbi

vallhund

Trådstartare
En tobaksaffär o en brevlåda i morgon?

Jag har slut på cigarrettpapper o mitt bankkort har gått ut, får nytt på torsdag eller fredag, men koderna kommer någon dag senare. Naturligtvis har jag inga kontanter.
Please...

mvh /lappsjuk i skogen.
 
Lite för långt bort och så är lagret av Mahorka slut sen länge. Efter en sån cigg kommer du aldrig att röka igen, garanterat, det rökte sovjetiska soldaterna och alla i omgivningen flydde. :D
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Typ mellan Stockholm o Norrtälje. Förhoppningsvis är postmord på gott humör så att jag har dom i brevlådan i morgon.
 
Nu får ni hålla tummarna! Jag har upptäckt att det är torsdag imorgon så med lite tur har bankkortet också kommit o kanske koderna så jag kan åka o handla på fredag eller lördag.
Har inte varit iväg på fyra veckor så det är lite tomt i skåpen.
 
Var till brevlådan för en stund sedan, pappren framme o torra.
Det är @Hyacinth som var min räddande ängel!:bow::love::bow:
Även bankkortet har anlänt samt kortkoden, men väntar nog tills måndag med att åka o handla, är nog för mycket folk fre-lö så här i lönetider. Hoppas andra koden kommer imorgon så att jag kan betala räkningarna.
 
Var till brevlådan för en stund sedan, pappren framme o torra.
Det är @Hyacinth som var min räddande ängel!:bow::love::bow:
Även bankkortet har anlänt samt kortkoden, men väntar nog tills måndag med att åka o handla, är nog för mycket folk fre-lö så här i lönetider. Hoppas andra koden kommer imorgon så att jag kan betala räkningarna.
Så Postmord hamnade liiite på plus nu :D. Eller var det att att ta i?
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 084
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 700
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 975
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp