Någon som kan råda gällande digital systemkamera?

Sv: Någon som kan råda gällande digital systemkamera?

Ja, av 350D och 400D är det helt klart 400D som är bäst!
 
Sv: Någon som kan råda gällande digital systemkamera?

Som sagt jag kan inte ett skit om kameror :D Men det lät väldigt fräsigt iaf :) Skratta inte, jag vet att detta låter skit dumt, men måste man ha ett objektiv då man har systemkamera? :o
Sen funderade jag på en 350D bara för att jag inte har så mycket pengar men vill iaf ha en systekamera för att bli lite bättre i mitt fotograferande, känner att jag är mogen att höja ribban ett steg. Men du rekommenderar fortfarande inte en 350D? Jag tänkte bara ha den i början tills jag har råd att köpa en nyare och lite dyrare systemkamera. :)
// Sofie som är frågvis för tillfället :D
 
Sv: Någon som kan råda gällande digital systemkamera?

Ja, du måste ha ett objektiv. Vill du bara ha en kamera ett kortare tag och du vet med dig att du kommer byta upp dig inom något år eller så skulle jag kika på begagnatmarknaden om jag varit du. Lite risktagande som alltid när man köper begagnat, men man kan få tag på så mycket mer kamera för en liten peng. Kanske känner du till och med någon som har en urväxt dslr som du kan få köpa billigt?
 
Sv: Någon som kan råda gällande digital systemkamera?

Jo det var lite så jag tänkte, att jag skulle byta upp mig inom något år. Jag har en kompis som funderar på att sälja sin kamera, annars så får jag kika på begagnat även om det är riskfyllt, men jag brukar ha tur! :)
 
Sv: Någon som kan råda gällande digital systemkamera?

ska man köpa begangnat av någon man inte känner ska man åka och testa kameran innan köp.. annars skulle jag nog inte köpa en kamera som någon bara skickar :crazy:

men bäst vore ju att du känner någon som ska sälja.. eller så väntar du tills jag säljer :p
skämtar bara, jag kommer inte köpa en ny på ett tag vad jag vet iaf ^^
 

Liknande trådar

IT & mobiler Någon som är duktig på Canon systemkameror och kan hjälpa mig att sålla bland alternativen? Vill kunna fota hästar, djur och lite...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Har börjat bli sugen på att skaffa en systemkamera igen efter att ha varit utan i ca 5 år, hade tidigare en canon eos 1000d med ett...
Svar
0
· Visningar
364
Ridning Efter 25 års riduppehåll så gav jag mig tillbaka upp på hästryggen och av en ren slump så blev det en ridtravare som jag återupptog min...
Svar
12
· Visningar
1 821
Senast: kryddelydd
·
IT & mobiler Julklappspengarna bränner i fickan och jag är sugen på att lägga dem på en ny kamera. Jag var fram till igår säker på att det var en...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp