någon som något förslag på bra vinter ridstövel?

M

mystar

tex jolly jumper zip, alltså den vinter fodrade stöveln från h**ks? jag är en sån där som helst rider med skor (än så länge) men under vintern vill jag ju gärna ha en lite varmare stövel att använda..är det jolly jumper bra eller har ni något annat förslag?
 
jolly jumper är väl sådär.. dom är enorma i storlekarna, jag fick ha 36, jag som brukade ha 38-39! :o dom är inte så varma tycker jag, men håller fukt ute väldigt bra. tårna fryser ändå.. :crazy: jag skulle satsa på Mountain horse rimfrost eller liknande, dom är typ lika dyra, men skönare och varmare!! :love:
 
Ja Rimfrost Rider är jätte varma och sköna! Har ett par sånna själv och rekomenderar dom starkt :)
 
okej, vet du vart man kan hitta Mountain horse stövlar någonstans?
 
Jeg tror Hööks sine pelsforede, brune støvler i nubuck er kjempevarme og gode! Jeg har de selv, men i "forrige utgave" altså med syntet-pelsfor. Jeg er veldig fornøyd med de, selv om de ser litt mer "slaskete" ut i virkeligheten enn det man ser for seg når man ser bildet i katalogen ;)

Men jeg er altså veldig fornøyd med de likevel, og den nye utgaven har jo ekte lammepelsfor (var det ikke det det var?) Og da MÅ de jo være endra bedre og varmere enn mine!

:banana:
 
jo, dom verkade ju vara ganska okej, men tycker att dom var lite dyra :crazy: jag skulle nog inte vilja lägga ut mer än 600:- på en vinter ridstövel, för jag kommer nog (till våren) att köpa ett par riktiga stövlar också...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 546
Senast: Buongusto
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 696
Senast: lilstar
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
966
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 560
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp