Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

*tove*

Trådstartare
Är det någon som ska ställa ut i skövde eller Larv här, mer än jag?

Jag ska ställa ut min Douglas för första gången. Ska bli jättekul. Förra sommaren ställde jag ut min elvis lite, men han är kortklipp nu (shih tzus).
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

Jag ställer min afghan på söndagen. :)
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

Jag ska ställa min kooiker på söndagen.
Första chansen till tredje certet, lagom stora förväntningar man kommer att ha :crazy:
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

*kl*


Vad trevligt att några mer skulle dit. Får tänka att om jag ser en hund av era raser så kanske det är en bukare :laugh:
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

Vet någon om man får ta med hundar som inte ska ställas? Min kompis ska ställa sin hund i Larv på söndagen och jag hade gärna följt med och fotograferat och tagit med Sally.
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

Ja, man brukar få ta med hundar som inte ställs ut när det är utomhusutställning (och det är det ju i Larv).
På inomhusutställningar tror jag anledningen till att man inte får ta med hundar som inte ska ställas är att det är trångt därinne redan som det är.
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

Jag ska ställa Faiza (saluki) på söndagen, både min och hennes första utställning, så jag försöker att inte ha så höga förväntningar. :p Men kul ska det bli!
 
Sv: Någon som ska ställa ut i skövde? Eller larv?

Men glöm inte att ta med vaccinationskort bara. Jag ska ta med båda mina, fast det bara är douglas jag ska ställa ut.
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
419
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 274
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp