Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska till Flyinge i helgen på banhoppning- och fälttävlanskurs för unghästar. Någon mer här som ska dit?
Jag är en vilsen hoppryttare med vissa drömmar om att kunna rida en debutant i år el så... Har inte mkt till fälttävlanserfarenhet, en träning på Ted Velanders bana i höstas bara + att vi varit i skogen en handfull gånger (måste lasta för att komma dit, så det har inte blivit så ofta som jag velat - men nu så... ).
Ska tyvärr inte dit, satsar på att dra oss lite längre norrut. Men lycka till och ha det så roligt! (och glöm inte att hålla i dej iaf hästen har det lite för roligt)
Nu blev det inget denna helgen... Janne Jönsson sitter tydligen fast på Gran Canaria och kan inte komma hem pga askmolnet. *suck* Som tur är blir den inte helt inställd, utan bara flyttad ett par veckor.
Kropp & Själ
Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag ser egentligen inga större problem med att folk köper korsningar av små sällskapsraser, typ bichonraserna, förutom just att det inte...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...