Bukefalos 28 år!

Någon som ska till Hund 2004??

Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag hade planerat att åka dit, men så hade jag visst lovat att vara tf. stallchef i två veckor åt 14 hästar i ett privatstall. Så det ser lite tufft ut att hinna. Men OM jag åker, blir det på söndagen. Vore ju roligt att få tillfälle att träffa några av de som skriver här när det ändå är i närheten där jag bor...
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Blir båda dagarna för mig, men så bor man ju på promenadavstånd från mässan också numera... Eller.. jaja.. pojkvännen är iaf geografiskt välplacerad för just den här helgen! :D

På lördagen är det (självklart!) Boxrarna som hägrar och på söndagen ska min syster leta sig en hundras ur sällskapshundsgruppen så därför blir det båda dagarna. Lite hundshopping så här just när alla julklapparna ska betalas och Globen Horse Show just har varit kommer ju aldrig.... eeeeh.... rätt?! :rofl: Men skam den som ger sig. Pengarna bara SKA räcka till några väl utvalda bruksprylar i år! :cool:

/JES
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

:D

Jo, jag ska erkänna att jag också tyckte att han var lite läskig, men han hade mycket vettigt att säga.

Fick höra idag att han är/har varit militär till yrket, det märks väl aldrig va? :crazy: ;)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Inte alls :D

En sak som jag tycker är så bra med honom, det är att man blir riktigt riktigt glad när man får beröm av honom. :)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Grana skrev:
Jag ska dit, men börjar bäva för det. Har insett jag måste åka kl 03:30 på morgonen, och då ska man upp före det och fixa med hunden och sig själv.
I vanliga fall hade det väl gått bra, men när man ska åka och köra själv så inser jag hur trött jag kommer vara när jag åker hemåt igen.
Får väl ta med kudde och täcke och sova på vägen hem, om man nu vågar det efter allt som händer :crazy:
Men det där låter ju jättejobbigt! :eek: Hade vi haft gästrummet färdigrenoverat hade jag erbjudit dig en sängplats, men du kan ställa dig och sova på vår uppfart en stund istället om du vill! (bor ganska nära mässan)

Själv ska jag gå på mässan på söndagen, och förhoppningsvis träffa och prata med en uppfödare. :)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Tack för omtanken :)
Men jag antar att tröttheten lär komma när jag kört några mil på vägen hem. Jag kom på att jag kan ju stanna vid en öppen bensinmack, där lär man ju få vara ifred. Sen har jag funderat på att åka upp på fredag (ställer ut lördag) och sova på hotell. Men antar det är fullt nära mässan, många utställare och även domare har säkert bokat.
Det får nog bli att sova i bilen då och då på vägen hem zzzzzzz :D
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Det finns ett hotell i Svedmyra, inte långt från mässan med bil, det räknas nog inte som tillräckligt nära för att vara fullt..
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Gerad är super duktig!
Var på utbildning i Bohuslän för honom och det var det bästa i hundväg någonsin.
Jag håller just nu på att anordna en likadan utbildning här nere, men det är lite svårt att på telefon med svengelska ordna alla detaljer... Men med god vilja så!
Kan bara inte fatta hur enormt uppbokad han är.
Fullt fram till i september 2005.
Föreläsning för Grekiska Kennelklubben har varit bokad i 2år.
Bokningar finns ända fram till 2008.
Och han gör aldrig reklam, det goda ryktet sprider sig själv.

Var bara tvungen! Jag är så imponerad!
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Kul, hoppas det blir av :)

Fattar inte hur man kan vara så uppbokad :eek:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 734
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 572
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 785
Senast: Takire
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 318
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp