Någon tekniskt lagd människa???

Finns på Biltema, Teknikmagasinet mfl. FM-sändare
Ser den på biltemas hemsida :) . Man kan alltså spela upp vad som helst från telefonen till bilstereon? Vad är det för skillnad på "FM-sändare med laddare" och "FM-sändare med bluetooth". Ursäkta alla - säkerligen - korkade frågor..... :o
 
Har inte sådan själv, dottern hade en i sin gamla bil, gammal bilstereo. Laddaren laddar telefonen under tiden. Bluetooth är trådlös överföring
 
Nu har jag då skaffat en FM-sändare från Biltema. Lyckades få den att spela från mobilen, MEN det är ju så himla mycket bakgrundsbrus....:crazy: Går det att få bort - i så fall hur???
 
Finjustering? Kan man använda någon annan frekvens?
Som jag förstår det så finns det fyra olika frekvenser att välja på. Jag har testat alla. Men när jag googlar ser jag tyvärr att brus verkar vara ett vanligt problem med FM-sändarna. Jag får nog lära mig att leva med det!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 343
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 134
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Relationer Detta är rena spekulationer dock. Personen själv är fast och fullt medveten om att det svänger REJÄLT i humör och känslor, och tror sig...
Svar
3
· Visningar
6 139
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Jag är helt bakom när det gäller tekniska prylar och fattar inget. Jag skulle vilja ha en övervakningskamera i en hage det finns ström...
2
Svar
22
· Visningar
7 817
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp