Några små nyheter under er profil

Länk till profilen finner ni högt upp till höger på sidan, om ni är inloggade.

I profilen finns en ny liten ruta där ni och andra kan se hur många bilder ni lagt in i galleriet och hur många länkar ni tipsat om. Det finns även länkar direkt till dessa.

Någon bad mig om detta för säkert över ett halvår sedan, jag har själv tänkt fixa det ännu längre, nu är det gjort, jag brukar hålla vad jag lovar även om det ibland kan ta lite tid ;)

Jag har även fixat lite mer här och där och kommer fortsätta titta på andra småsaker framöver.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 405
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 335
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Araminta
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 689
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp