Nålade trådar på hästvård???

Forest Autumn

Trådstartare
Jag undrar varför den nålade fångtråden är borta? Jag kan förstå att trådarna blir långa och kanske lite svåra att komma in i. Men samtidgt så tycker jag att fångtråden var viktig, i alla fall för mig.
Många nya trådar som skapas handlar dessutom om fång.

Så varför är den borta - undrar mest ?
 
Sv: Nålade trådar på hästvård???

Fångtråden hålls a jour ännu så länge på första sidan, det eftersom nya inlägg i tråden inkommer hela tiden varför en nålning just nu kanske inte är nödvändig. Var har du hittat dessa nya fång trådar, en finns men hade inte varit aktuell i fångtråden eftersom här ligger diskussionen i en annan nivå.
 

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 993
Senast: fio
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
1
· Visningar
187
AI
Samhälle Jag tänkte att vi kunde ha en tråd om AI. För visst finns det inte en generell tråd? Vad tror ni, kommer betaltjänster för exempelvis...
2
Svar
20
· Visningar
975
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 507
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp