Namnförslag!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Plingplong
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 946
P

Plingplong

Skulle gärna vilja ha hjälp med namnförslag till vårt senaste tillskott, en randig kisse med vita tassar.
Jag funderar på att ta ett film/serienamn eftersom det har blivit så att mina senaste katter har haft det (Tiger, Pip, Tarzan) det får gärna matcha Tarzan som vår andre katt heter. Funderade på Fantomen, men sambon ratar det förslaget.
Tacksam för alla förslag! :bow:

Sv: Namnförslag!

Plingplong skrev:
Skulle gärna vilja ha hjälp med namnförslag till vårt senaste tillskott, en randig kisse med vita tassar.
Jag funderar på att ta ett film/serienamn eftersom det har blivit så att mina senaste katter har haft det (Tiger, Pip, Tarzan) det får gärna matcha Tarzan som vår andre katt heter. Funderade på Fantomen, men sambon ratar det förslaget.
Tacksam för alla förslag! :bow:
Spiderman? (bra med ett s i kattnamnet!)
Skalman?
Devil? (fantomens hund/varg?)
Cheeta?
Shrek?

Tack för alla förslag, ska pröva dom på Sambon så får vi se vad det blir!

Tro det eller ej. vi har fortfarande inte kommit överens :mad:
Min sambo insisterar på att han ska heta Pysen och ratar alla andra förslag, men vi hade en katt som hette Pysen när jag var liten, så det känns inte rätt.
På min topplista ligger Hulken (sambons kommentar: om han varit grön)
Känns lite konstigt att han inte har ett namn, i papprena heter han "hankatt" den lille stackaren.
Har fått massa förslag från kompisar, men sambon vill inte

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 410
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 445
Senast: alazzi
·
Katthälsa Jag kan inte sluta fundera över vad min mammas katt dog av och det slog mig att någon här kanske har lite förslag? Två veterinärer gick...
Svar
15
· Visningar
4 390
Senast: clusia
·
Övr. Katt Får, om ungefär en månad hem, två små kattbäbisar, honor, som jag skulle vilja ha lite namnförslag till. Jag vill inte att det ska vara...
Svar
12
· Visningar
2 730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Vi som letar häst II
Tillbaka