Bukefalos 28 år!

Nån hobbykunnig som vet hur man kan hitta

WhoIsItAgain

Trådstartare
mönster eller rättare sagt beskrivning hur man kan göra sådana här:

http://www.tradera.com/namnarmband-Namn-armband-smycken-accessoar-auktion_89582012#pic

Jag har ett namn som aldrig finns och som dessutom är svårstavat så jag tänkte fixa mig ett själv. Har googlat på alla möjliga kombinationer men får ingen träff. Men kanske finns någon kunnig bland Bukes allsmäktiga kunskap? Här brukar man få träff när man går bet på alla andra ställen. :laugh:
 
Sv: Nån hobbykunnig som vet hur man kan hitta

jo fast auktionen finns inte längre...så jag hittade det för sent. Finns ju sådana där som står på stan men de har liksom bara färdiga och där finns nästan aldrig mitt namn och finns det så är det inte stavat som jag stavar det.
 
Sv: Nån hobbykunnig som vet hur man kan hitta

jo fast auktionen finns inte längre...så jag hittade det för sent. Finns ju sådana där som står på stan men de har liksom bara färdiga och där finns nästan aldrig mitt namn och finns det så är det inte stavat som jag stavar det.
Men du kan väl kontakta säljaren och fråga iaf?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 692
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 134
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 669
Senast: Loons
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp