Nån som är expert på iPad?

Humhum. Konstigt detta.
Hade du testat att återställa den från inställningarna i själva paddan också? Minns inte hur mycket man kan göra därifrån. Kan du posta en screenshot av iTunes felmeddelande?
 
:idea::idea: Herueka!

Jag tror att jag har löst det!!! :bump:

Pinsamt... IOS 6 som paddan har är ju helt annorlunda än jag är van vid (allt är grått och svartvitt) Jag har inte ens tittat i alla menyer :o IOS är så gammal att "hitta min iPhone" inte ens finns bl a.

Känner mig bara liiite korkad. :banghead: :banghead: Så enkelt!

Det fanns ju en återställning!! Längst ner i alla inställningsmenyerna! Det behövdes ju varken ICloud eller nån ITunes... Nu är den stackars paddan återställd, inställd som ny och håller på att uppdaterar till IOS 8. Så nu håller jag alla tummar och tår.
 
Humhum. Konstigt detta.
Hade du testat att återställa den från inställningarna i själva paddan också? Minns inte hur mycket man kan göra därifrån. Kan du posta en screenshot av iTunes felmeddelande?

Jag kom ju på det själv i princip samtidigt som du.. :o Jag tar fram skämskudden och ska aldrig mer hålla på med sånt här sent på kvällarna...
 
Jag kom ju på det själv i princip samtidigt som du.. :o Jag tar fram skämskudden och ska aldrig mer hålla på med sånt här sent på kvällarna...

Tvärtom. Var himla stolt över att du listade ut det. Det är inte helt enkelt alla gånger, och ofta behöver man tröska runt det en stund innan det kommer till en annan tankevända.
 
Jag kom ju på det själv i princip samtidigt som du.. :o Jag tar fram skämskudden och ska aldrig mer hålla på med sånt här sent på kvällarna...
Inte så himla lätt alla gånger :)
Så svårt att komma på vad det kan vara också såhär när man inte har problemenheten framför sig. Men hoppas det har löst allt nu då!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Datorer är kanske fel prefix men det är väl rätt region åtminstone :) Jag undrar över en sak som på intet sätt är jätteviktigt: mina...
Svar
6
· Visningar
565
Senast: AraSlei
·
IT & mobiler Jag är inte vän med Itunes på något sätt. Jag vill flytta över några filmer från itunes till min ipad (version 1, jag synkar via...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Lupino
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 752
Senast: Varmblod90
·
IT & mobiler Jag fattar verkligen inte hur facebook fungerar...eller i det stora hela förstår jag ju, men jag vet ju inte vad som händer när jag...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp