Nån som är vaken?

chandelier

Trådstartare
Jag sitter på ett tåg och har allt annat än roligt, helt omöjligt att somna och killen i sätet framför snarkar och pratar i sömnen - vilket i och för sig är ganska så underhållande.
Men är nån vaken och vill prata lite? :)
 
Ingen vaken alltså? Vafan buke det är måndags natt mitt i sommaren hur kan man göra annat än att hänga här då?
Ja i värsta fall får jag prata med mig själv... Träsmaken i arslet börjar infinna sig. Tur man är lättroad! Sitter och lyssnar på punkrock ala högstadiet och fnissar för mig skälv hur rolig jag är emellanåt.

VAKNA BUKE!
 
Dagens konstaterande: de är snåla med värmen på sj tågen, men mobiltäckningen är mycket bättre längs östkusten än i inlandet! Eluttagen de har de små rackarna gömt mellan sätena istället för uppe i taket! Hejjagåkerinteallstågförsällan
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
958
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 436
Senast: manda
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
403
Senast: Fideli
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
882
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp