Nån som är bra på att fixa bilder

CoNo

Trådstartare
Halloj :D
Ja, nu söker jag någon som är bra på att redigera och fixa till bilder i ex. photoshop. Fanns en sånhär tråd förut men jag skapar en ny nu! Skulle vara trevligt om ni andra som också vill ha hjälp med bilder håller detta utanför denna tråd så att den inte blir såå tung med såå många bilder :D
Ni kan ju ta kontakt via PM!

conald.jpg

Denna bilden vill jag gärna att ni fixar till genom att sätta dit ett horn och gärna göra ett slags "glimmer" runt honom. Inte jättetydligt utan lite sagolikt. Annat som får bilden att se mystisk ut uppskattas!

NH093.jpg

Den här vill jag att ni klistar in oss i nån trevligare miljö, annat får gärna också göras! OBS! Ska se verkligt ut, asså han ska inte springa på vatten eller liknande!

Gramen-stallet-kaniner249.jpg

VACKER.jpg

Välj själv vilken eller båda. Klistra in nånstans och gör kanske nåt mer. OBS! Ska se verkligt ut, asså han ska inte springa på vatten eller liknande!

IIIMG120.jpg

Ta gärna bort huvudlaget och sätt dit horn eller liknande!

IMG445.jpg

Klistra gärna in oss ex. i ett skogsbryn, vingar eller horn på och bort med det runt halsen. Gärna glimmer runt oss! Obs! Kom ihåg att om ni vänder på bilden så glöm inte att ta bort hjärtat!

Ja, komigen nu buke :bow: visa vad ni går för!

Sv: Nån som är bra på att fixa bilder

Det är upp till moderatorn. Hon kanske kan lägga in ditt första inlägg i den nålade tråden, annars :)

Jag kan annars tipsa om att köpa photoshop och öva på det! Så kan du fixa och trixa precis hur mycket du vill med hur många bilder du vill själv, och få det som du vill ha det! Vet du hur lång tid det tar att göra om en bild på ett snyggt sätt? Jag tycker (faktiskt) att det är på snudd oförskämt att be om hjälp med en hel handfull bilder, stapla upp en massa måsten och beskriva vad man "får" och "inte får", och sen dessutom att ha mage att avsluta med "visa vad ni går för"... :crazy:

Jag vet precis vad jag går för, och jag vet att det finns många grymma photoshoppare här på bukefalos. Jag tycker inte någon av dem har minsta anledning att behöva bevisa sig för någon som bara vill utnyttja dem för att få ett stort jobb gjort gratis. Det minsta man kan begära är väl lite ödmjukhet och ett "snälla"?

Men man får väl hoppas att någon annan vaknat på bättre humör än jag och hjälper dig retuschera dina bilder ändå.

Tack för din kritik, den kan vara bra att tänka på i framtiden. Självklart "kräver" jag ingenting och "visa vad ni går för" är absolut inget "visa vad ni går för" i "den" meningen eller vad man ska säja.
För övrigt tycker jag inte att jag skrivit nåt och "får" och "inte får", utan jag tycker att jag bett om hjälp, "vill jag gärna" tycker jag att jag använt ganska mycket. Det du tänker på kanske är att jag inte vill ha bilder på min häst när han är inklistrad uppe i himlen, lite av sanden sitter kvar på hovarna osv. (För det är precis så jag själv gjort med vissa bilder och jag lovar - det blir inte fint på såna bilder jag lagt ut här ovan :crazy:)
Sedan så vet jag att många tycker att det är väldigt kul att redigera andras bilder, jag var själv i det stadiet förut men just nu så tycker jag inte att det är så kul att sitta och klona, klona och klona för att sedan klippa, vilket jag gjort på många bilder här. Men alla har olika tankesätt och jag vet att ingen bild blir den andra lik när det är olika presoner som fixat med dem. Att jag lagt ut "en handfull" är för att det känns bättre att lägga ut alla på en gång för att senare komma "snälla.... KAN inte du bara göra denna också, och denna, och denna, och denna. Nu han man även möjlighet att välja nån man kanske tycker är roligare att jobba med än nån annan.

Jag hoppas att ni andra som ser detta inte ser mitt första inlägg så som moiran gjort det (inte för att det var fel att du skrev, nejdå det vara bra bra, då fick jag ju chans att förklara mej :D) och sorry om någon tyckt min attityd varit tråkig.

Tack!

Senast ändrad:

Jag skulle gärna vilja leka med bilderna, men jag har tyvärr fullt upp med studier just nu :)

Jag skulle gärna ha försökt mej på något, även om jag inte är så bra på det, men ps funkar inte på den här datorn, då får den krupp och går och lägger sej resten av veckan :p Men om jag kan sno den andra datan så kanske jag kan försöka i alla fall :)

Tack så JÄTTEJÄTTEMKT!
:bow::bow::bow:
Det blev ju superfräckt ;)

jag kan kolla vad jag kan få fram åt dina bilder:D,

(inga förväntningar då jag inte är så bra eller har inget avancerat program att jobba med)

Lekte lite med bildera...
Fyra färger
15336173.jpg

galopp
15336175.jpg

Zoomade in bilden mera och redigerade bort lite i bakgrunden. Kanska en bild att försätta på?
15336176.jpg

Tog bort grimmam...Ändra färger

15336178.jpg

Fortsättning...

Försökte redigera bort från bakgrunden, efter några försök:mad:;)
Kanske en bild att fortsätta på?
15336180.jpg

gjorde flera varianten av den bilden:
Mörkt omkring
15336181.jpg

Hoppas hästen heter så:angel:
15336182.jpg

svart vit

15336179.jpg

Ts: Hoppas du gillade nån bild

Förlåt för alla mina inlägg....

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 545
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: cassiopeja
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
21 009
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 696
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka