Nån som köpte...

Chili

Trådstartare
...schabraken för 30 kr på Hööks? :D Såg dem häromdan på hemsidan, nu är de tydligen slut. Undra om de finns kvar i affärerna då? Var ju inte fula, trots priset ;)

Sv: Nån som köpte...

hej jag köpte inget men var på hööks samtidigt som maria gretzer. Hon däremot köpte ca 20 stycken och berättade att det skulle bli nya landslags-schabraket. Coolt

granny skrev:
hej jag köpte inget men var på hööks samtidigt som maria gretzer. Hon däremot köpte ca 20 stycken och berättade att det skulle bli nya landslags-schabraket. Coolt
For real?? :eek: Fan va coolt!

ja det var skit coolt. Själv hade man ju oturen att inte ha några pengar på sig och dagen efter var som helt slut så nu är man ju lite deprimerad.

dom va inte så snygga, ljusblå samt lattefärgade allroundschabrak.
bra för psiet men inte supernsnygga....(har ej köpt ngt)

Nej, jag kan inte bevisa något, men det låter ju inte direkt troligt att Sverige skulle ha ljusblåa/lattefärgade schabrak som landslagsschabrak som är köpta för 30 kr på Hööks.
Pinsamt i så fall!

Sveriges färger är marinblåa med gula passpoaler, inte ljusblått.

Sorbe skrev:
Nej, jag kan inte bevisa något, men det låter ju inte direkt troligt att Sverige skulle ha ljusblåa/lattefärgade schabrak som landslagsschabrak som är köpta för 30 kr på Hööks.
Pinsamt i så fall!

Sveriges färger är marinblåa med gula passpoaler, inte ljusblått.

Antagligen så sa hon(M.G) det som ett skämt:smirk:

tänkte samma sak, att färgerna är lite fel men men. Vi får väl se dom snart på alla landslagshästar.

Tror nog, som Fragansia, att det var ett skämt. :D

Ja, det förstår jag ju själv, men verkar som andra tog det rätt seriöst... :smirk:

Sorbe skrev:
Ja, det förstår jag ju själv, men verkar som andra tog det rätt seriöst... :smirk:
Kikade på andra inlägg granny skrivit nu och tror att det är ett litet trådtroll som härjar:D

Sant eller inte... Det stod på hemsidan max tre per kund :D M.G. måste ha fått dispens... haha.

Men de såg ju inte så hemska ut. Vilket schabrak som helst. Kunde likaväl ha kostat 100 kr. Surt man inte beställde :cool: :p

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling... 2
Svar
21
· Visningar
1 227
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 479
Senast: Edla
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 460
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka