Nån som köpte...

Sv: Nån som köpte...

Ja, det vore pinsamt ;)

Men med tanke på att Malin Baryard ska rida med röda stövlar i
Falsterbo tror jag inte att ännu en stilmiss inom svensk ridsport
skulle vara omöjlig.

Chili skrev:
...schabraken för 30 kr på Hööks? :D Såg dem häromdan på hemsidan, nu är de tydligen slut. Undra om de finns kvar i affärerna då? Var ju inte fula, trots priset ;)

var på hööks idag, såg däremot inte några schabrak för 30 kr däremot för 59 :- jätte fina Show-master grönt med guld passoal.
blev lite shockad när det bara kostade 59:- de var jätte fina.

Ååå hur fina som helst! Spec det beige! :love: Synd bara att man jobbar till 18 varje dag i veckan o sen lär de väl vara slut antar jag :cry: :cry:

Gillade inte materialet. De lattefärgade såg ut som latte med för mkt. mjölk i och de blåa var uuuuhhhh.

Gillar väl iofs. inte hööks grejjor alls :p

*kl*

har beställt dem nu får se hur de ser ut....
skall ändåså bara ha dem i skogen=)

taskigt, jag fick hem ett reklamblad igår först....o nu verkar det va slut överallt... *morr* :mad: jag hinner inte kolla på hööks förrän tidigast torsdag ju...

Fick du reklamblad??:eek: Det fick aldrig jag! Men nu har jag varit där iallafall och köpt ett i varje färg, de var jättefina!!:bow: Tur att man håller sig uppdaterad via buke säger jag bara:smirk:

Nu har jag också varit där och handlat 6 stycken :o Vaddå ha-begär :angel:
Tyckte att de var jättefina och det passar ju bra med lite tunnare, mjukare schabrak nu till sommaren :)

slut?! ojoj, jag hade ju tänkt investera i enormt många :D

någon som kan säga hur kvaliten är?

Klämde på dem idag när jag var inne på H**ks idag... Tyckte faktiskt inte de var något att ha trots priset... Känndes och såg billiga ut... Tråkiga färger... Men smaken är olika...

Var det inte max 3 per kund? Inte undra på att dom tar slut :p.
Gör mig i of inte för dom va inte så fina. :p Men duger väll i of på "hemmaplan".

Jag var på hööks idag och köpte ett i varje färg. Tyckte de var jätte fina och varkar bra. Bra med ett shabrak som inte är så tjockt till sommaren. Det fanns en del kvar när jag var där.

*KL*
Mamsen lovade att ta vägen över Hööks i helgen o kika på schabraken! JIPPIE! :banana: (Då jag själv ej hinner... ) Ni som köpt, är det ngn vidare kvalitet på dem? :crazy:

hihi nöp den sista i ljusa färgen idag =) bra passform ialla fall =)

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling... 2
Svar
21
· Visningar
1 227
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 480
Senast: Edla
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 460
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka