Nån som köpte...

Sv: Nån som köpte...

Jag fick skyndat mej och köpt tre st, två lattefärgade och ett blått. När jag jämförde snabbt med mina andra schabrak så tyckte jag att de såg lika "långa" ut som dem, alltså inget kort schabrak som inte ens går nån millimeter bakom sadeln.

dom ser rusktigt korta ut på bilden, eller är det jag som ser fel? antagligen;)

HA! det fanns kvar på Hööks i Kungens kurva :banana: köpte 2 beige o ett blått, har inte hunnit använda dom än men dom är tunna,mjuka och förhoppningsvis bra och behagliga färger var det också.:)

mizz skrev:
Ff ingen som vet hur långa de är?

Ingen som skulle tänka sig att ta fram måttbandet, måttstocken eller skollinjalen och mäta "ryggen" på ett schabrack?

ridskolan köpte 3 st.. får väl se hur länge dom håller.. :D

själv är jeg mer sugen på muggarna, ska nog passa på å köpa sport-BH och muggar nån dag framöver :)

Var på Hööks i Upplands Väsby och kollade på schabraken... Men de är av skitdålig kvalité och supertunna... Lattefärgen var vit tyckte jag :)

Om man ska ha billigt ska man ha Börjes isåfall... Eller exklusiv för 50 spänn (allround mot hopp iofs men mjuka som bucas!)

muggarna va asgulliga!!!:love: köpte ett 4-pack. Sitter o småler när man äter frulle :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling... 2
Svar
21
· Visningar
1 227
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 480
Senast: Edla
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 460
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka