Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Mitt liv går vidare även om min älskade sambo inte är med mig längre och jag har fortfarande behov av att umgås med folk som får mig att må bra."@Lovisaleonora - visst är det så, men jag har blivit ifrågasatt varför jag ens träffar honom. Och det blir jag less på...
Varför jag inte hånglar upp honom inför andra? Tror nog inte att han själv är så pigg på den idénVarför inte? Tycker du själv att det bryter konvenansen?
Alla sörjer på sitt sätt och olika länge. Jag tycker att människor omkring borde GLÄDJAS åt att du mår riktigt bra redan! Det är väl toppen om du kommit igenom den värsta perioden och faktiskt klarar av livet bra!Det är öht som att jag nästan skäms för att jag mår bra nu. Klart att jag sörjer, men jag mår riktigt bra ändå! Och det sticker tydligen i ögonen på folk![]()
Fem månader är helt okej tycker jag men personligen har jag inte varit mogen för nya äventyr förrän typ ett år efter mina separationer. Men det hänger nog mer ihop med att jag uppskattar ensamheten alldeles för mycketSom många vet så förlorade jag min sambo för drygt fem månader sedan. Det är fem månader utan närhet från någon annan än min dotter. Och jag börjar känna behov av annat!Jag har träffat en gammal vän/ex några gånger men de få gånger jag nämnt det för någon så får jag nästan lite onda ögat. Speciellt av vänner som också var vän till sambon. Men alltså, jag planerar ju inte direkt att kasta mig in i ett superseriöst förhållande, jag vill ju bara få lite närhet och utlopp för sexuell frustration. Är det så fel? Måste jag leva i celibat i x antal år bara för att jag blivit änka? Hjälp mig å du allsmäktige bukeorakel! Ska jag ljuga och smussla som en fjortis eller hur ska jag hantera vännernas reaktioner?
![]()
![]()
Ja, det var det jag menade fast med andra vänner! Jag skyllde på @cili när det var *** som var över här om kvällenDet var inte så jag menade.
När de frågar vad du ska göra eller vad du gjort...du får skylla på mig..att du ska hit eller att jag ska till dig. Precis som förr.![]()
Och jag HATAR att vara ensam. De nätter som dottern sover hos mormor är de då jag sover sämst. En tom, tyst lägenhetFem månader är helt okej tycker jag men personligen har jag inte varit mogen för nya äventyr förrän typ ett år efter mina separationer. Men det hänger nog mer ihop med att jag uppskattar ensamheten alldeles för mycket![]()
Och jag HATAR att vara ensam. De nätter som dottern sover hos mormor är de då jag sover sämst. En tom, tyst lägenhetHade jag kunnat hade jag skaffat katt, men nu får tvn vara stand in. Måste få in en sovrummet också bara så att jag kan sova lugnt igen.
Har ingen direkt plats för bur tyvärrKöp en kanin?