När fyller din häst år?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Ja, när fyller era pälsklingar år? :D

Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört från uppfödaren att han kan ha varit född sent på kvällen (typ 23:45) den 4e april också, men då han inte kunde ställa sig upp direkt, var klockan/tiden det sista man höll koll på.

Så mitt svar får ändå bli 5 april 2002.

Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört från uppfödaren att han kan ha varit född sent på kvällen (typ 23:45) den 4e april också, men då han inte kunde ställa sig upp direkt, var klockan/tiden det sista man höll koll på.

Ariel är född 07-07-14.
Sunny är född 11-04-09.
Ricky är född strax efter ett på natten 13-06-11.
Storm är född strax efter ett på dagen (!) 16-06-10.

Erkänner att jag inte har en aning!
Fast jag har ju ett gäng att hålla ordning på, också.

Liknande trådar

Gnägg Var med om en hemskt obehaglig incident idag när jag och en stallkamrat var ute på ridtur på kommunala stigar. Plötsligt kommer en... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 898
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 974
Senast: Freazer
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 466
Senast: Mia_R
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som... 2
Svar
39
· Visningar
11 363
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31