Till Intemediere och sedan från Int till Svår, Int II och sedan till GP förståss :D
 
Det räcker att ha 62% i vilket LA-program som helst, det behöver inte vara samma program som det du vill rida nationellt.
 
För att du inte får starta en Nationell LA utan att ha 62% i en reginal LA tidigare.. osv...
 
Kvala vidare till vadå??? LA finns inte på elittävling.

Man måste kvala i minst samma klass på regionalnivå för att få rida den klassen Nationellt.

Alltså du kan bara kvala i medelsvår och högre regionalt för att få rida medelsvår Nationellt.

Har du bara kvalat i en regional LA får du bara rida LA nationellt, du får tex inte rida Msv B nationellt.

Sedan när man kvalat i Regional ST George får du rida Nationell St George och det är bara i Nationell ST George du kan kvala till Int I och uppåt eftersom Int I och uppåt bara finns på Nationell nivå.

Förstår du nu??
 
JA, jag förstår!!!Hurra! :D
Jag kan alltså vinna hur många LA5 nationellt utan att kunna starta MSV nationellt???
(Jag känner mig som Hedvig i "Från A till Ö" - den långa näsan försvann helt plötsligt!!!...nån som kommer ihåg den??? ;))
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 643
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 602
Senast: Jeps
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 335
Senast: SiZo
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 092
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vad läser du just nu?
  • Maskat sjukintyg?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp